Pages

Friday, May 6, 2011

boLa tNgaH maLam

aishhh...nie nk citer...aku nie bru lpas maen bola ngan ank saudara aku yg bru umo 3 thun!!...aduss dh lwat tp still dy xmau tidoq lg...haaa...aku dh tau...petang td dy tidoq 4 jam dh...emmm pkoi 3 pg la jwbnya dy tidoq...

harinie ank saudara aku p cek kt pakar kanak2...n doktor kta ad jngkitan kuman kt pundi kencing dy...n takot mrebak kt buah pinggang!!!... mlam plak adik abg ipaq aku mai umah wat ubat....jd nak jdkn crita...xlena la dy...pastu ajak aku maen bola....org dh tidoq kmi dua dok maen bola kt luaq...rsa mcm maen futsal la plak...

time tu aku smpt snap gmbaq utk share kt "LA FADHIL BLOGQUE!!!"

nie la budak nyo!!! ahmad syahid
bola!!!
dh penat dy p maen ayaq plak dh..bertmbh segar!!

emm dh pkol 02.15 a.m bru la  dy tidoq....lega aku....bru la boleh berfacebooking n berblogging!!!

..................................


play more...learnt more!!!

0 comments:

Post a Comment