Pages

Thursday, May 5, 2011

aQ daN pA...

assalamualaikum..salam satu malaysia...salam sejahtera dan salam bersalaman...dh lma aku x post something new kt sini...emmm sebok dan menyebokkn diri sndiri!!! aku pown xtau nk tulis apa kt entri nie...

haaa!!! about my result...!!! mmg xsangka aku dpt result yg AGAK cmerlang la wlaupun bkn 4 RATA!!...alhamdulillah slama SETAHUN aq pulun study finally aku puas hati!!!

kalau nk ckap sapa yg ajaq aku?? mmg bnyak tp aku listkn bbrapa org yg aku rsa bnyak tlong aku~
  1. semua pensyarah (opkos kna first)
  2. abe khairul (math,kimia,fzik)
  3. zackryl(semua subjek aq study ngan dy!!)
  4. azri(fizik,math,kimia)
  5. azzam(math,kimia)
  6. syaira,akmar(tq sbb perang soalan sn komp!!)
  7. fadhli(kimia)
  8. rosma( tq 4 the math formula!!)
yg aku ingt itu ja la yg aku spent time study week ngan deorg...klau ad nm yg aku xtlis..patik mintk ampun!!..scene yg pling best..scene dlam dewan peksa..perrhhh..TERBAIK!!!..takot,gubra,sronok..semua ada...



scene yg pling BEST!! time jwb fizik...hahaha...boleh dikatakan 20% soalan KMPP kluaq exam...dan semua aku jwab salah!!!...padahal mlm tu dh buat ngn kwn2....Tuhan ja yg tau hati aku....n aku start bersuara

  aku: weh soalan kmpp aq jwb slah...rsa mnysalnya
  azzam: xpe..yg laen buleh buat
  
selang bbrpa minit....
 
   aku: weh soalan kmpp pown aku xleh wat...
   ridzuan: biaq ang diam...ang tau x...ang wat kmi risau...pikiaq esok plak!!

tu lah yg aku n the geng bincang lpas hbis exam fizik...alhamdulillah...aku dpt A- dlm fzik...nk dpt A- pown punya la seksa!!!byang kn..time study week aku pulun study fizik ja...smpai lupa subjek laen..math tngok cmtu ja...pasai tu la cukup2 mkn...kimia alhamdulillah A...subjek favourite jgn dok tnya..opkos_?_!!

time study week tu la aku dpt bnyk input n skaligus aku bjaya ubah sikap aku...n aku xsngka yg aku BOLEH!!..

       "jika kau fikirkn kekalahan,kau hampiri kegagalan,jika kau fikirkn kau boleh,kau pasti boleh melakukn!!"






0 comments:

Post a Comment