Pages

Friday, February 4, 2011

apabila bermaen GOLF.

hai dh lama rsanya aku xupdate blog nie...bkan malas tp adalah sebab musabab yg trtentu..kali nie aku rsa nk cite kt korang pengalaman aku maen GOLF.....hakhakhak...kekok kowt first time maen....dh lama2 okla...tp yg xbuleh blah tu....time practise ok....tetibe cikgu nk test sowg2...laen pulak jadinya....hah...nk pukul kedepan jd ketepi....cikgu suruh pukul jarak dekat...ohhh nala punya jauh....sometimes tu ada jugak la aku pukul langsung xkene bola....hahaha...malu kowt......apa lagi cover la...."shadow"...hahaha....seronok mmg seronok tp ada gak memoir yg menyanyat hati...cewahhh....dlm seronok maen ad plak yg cedera....kena kayu golf tu...perhhhh sakit tu...kwn aku tu ok je...ala...setakat cuping telinga terkoyak je.....ok la...huhuhu.....kat bwh nie aku postkn gmbr aku ngan kwn2 aku yg gila kemera...

gaya lebih...maen???? lu pikir la sendiri...

0 comments:

Post a Comment