Pages

Friday, January 21, 2011

Tolong Keluarkan Kami..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wakakakakah..!!!hahahahha!!!...aduyai..sory la gelak sorng2...mmg aku xbuleh tahan gelak kalau tringat pasal kes tengah hari tdi...time tngh jln nk pegi ATM tiba2 kwn aku panggil mcm ada kecemasan je kt dpn library...ape lg kelam kelibut la aku...smpai-smpai je aku terus gelak..hahaha..!!!! tau tak...kwn aku terkunci dlm library..bukan sorang-sorang tapi satu praktikum...adoi mcm mn buleh jadi kn....ape aku nk ckap librarian agak cuai...yela asal deorng xpegi cek dulu kt tngkat 1...kesian...kesian..!! dah la ade lecture jugak..nsib baek xbeku...tp time tngh tngu pak guard dtng nk bukak pintu...aku yg diluar nie smpt snap aksi-aksi deorng time "terkurung"... 



aksi cemas....penat menunggu..

sementara menunggu sempat gak deorang snap pic...aduyai..!!

jok duduk!!...penat berdiri...!!hahaha



saat-saat yg ditunggukan...peristiwa bersejarah bakal tercipta...heheheh


yyeeaahhh..!!!! akhirnya..kami bebas..!!!!
nie la saksi kejadian....

0 comments:

Post a Comment